Moppjävel!

Städat idag, lr ja någorlunda iaf. Dammat, dammsugit och torkat golvet i köket, hallen och badrummet. När jag skulle torka golvet i vardagsrummet så pajjade skurmoppen. Jag fattar inte hur fasen de gick till?! Moppgarnet bara rasade av liksom, låg i en stor hög på golvet när jag lyfte på den. Så vardagsrummet och övervåningen får helt enkelt vänta tills jag köpt nytt moppgarn. MOPPJÄVEL!!

Åh idag snöar de. Inte så lite heller. De har snöat ända sen jag klev upp i morse! Mysigt, hoppas bara dom plogar ordentligt så man kan ta sig fram med vagnen. Ingen höjdare att pulsa likosm..

Hahahaha! Crille har rakat sig (i ansiktet), han ser riktigt rolig ut:P Och nu sitter han här brevid och säger "ska du skriva de där i din blogg nu lr?". Så jag kände min ganska tvungen att göra de faktiskt ;) Hihi.Men han är iaf finast så även om de är lite ovant och han ser lite lustig ut så gör de inget! :)

Ikväll är de Idol. Undra vem som vinner?! Blir säkert Kevin, för min del spelar det faktiskt ingen roll. Jag är nöjd efter att Johan Palm åkte ur! Jävla gaphals ;)

Nu ska jag ta mig ett glas iskall Pepsi Max :) Mmm.
Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0