"De ente kul"

Näe verkligen inte! Har sån grönjävlig foglossning mellan varven så ja kan fan knappt gå! :( Och definitivt inte gå som folk, vankar fram som en anka/pingvin. Åsa har skrattat åt mig mer eller mindre hela kvällen på jobbet. Kul att man kan glädja nån med sina bekymmer :)  Men men, som man brukar säga; det finns inget ont som inte bringar något gott! Och det kan man ju verkligen hålla fast vid när man är i min sits. Min ärtiga Märta har oxå problem med foglossning så vi kan beklaga oss och sucka i kapp ;) 2 tjocksmockar på en och samma arbetsplats, haha vilken fullträff! :) Men hon ska kläcka före mig, typ 4 veckor före tror ja närmare bestämt?! Och vet ni... Jag ska bli Gudmor åt hennes bebis! :D Är faktiskt lite mallig över det om ja ska vara ärlig. :P

Imorgon kommer mum and the gang hem från Göteborg. Dom har varit där hos min/våran kusin Sara och hennes familj. Sara skulle skicka med mamma kläder som vi ska få till lillpyret. Kuligt och spännande! Så roligt med småtting grejerna, om än lite overkligt! Får se vad hon skickat med för någe, kan bli vad som helst när den där tokan sätter i gång ;) Var ett tag sen vi träffade J & J nu känns det som, fast egentligen inte. Vi va ju där på kalas typ dagen innan dom åkte. Brudarna har fyllt 8 år!! Helt otroligt va fort tiden går. Dom växer och blir så stora :) Mina fina och söta "lillstrumpor"! Och den "sitora lillstrumpan" jag har d.v.s Emmus Pemmus, hon fyllde år igår (Grattis igen systeryster!), så på fredag ska vi kalasa igen. Massvis med kalas till höger och vänster nu. Men skojigt att träffa alla och gott med fika ;P Höhö!

Idag har ja varit så sjukt trött hela dagen! Sov dock rätt bra och de blev en liten sovmorgon oxå. NU helt plötsligt är jag hur pigg som helst. Knasigt värre! Och busungen eller rättare sagt karatekid lever för tillfället  rövare i magen. Sparkar och fäktas så magen far åt alla håll! Men så är det mer eller mindre hela tiden :) En riktig liten vilde med anda ord! Plutten våran ♥

Nä, nu ska ja göra mig klar och krypa till kojs. Ensam dock eftersom kärleken jobbar natt :/ Tråkigt! Men men, that's life. Men de är bra mysigt oxå å vakna när han kommer hem på morgonkvisten. Vaknar varje gång han kommer fast han  försöker smyga. Han är inte så bra på de :P Sen kryper han ner i sängen och pussar mig i nacken så ja ryser sådär mysigt! ;P Kärlek!!♥ 

Sängen "ropar" = Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0