Film och choklad :)

Jopp! Christian hyrde film efter att han varit och tränat och promenerat med Danne. Så strax ska vi krypa ner i soffan och glutta på den. Och självklart har min underbara älskling köpt choklad till mig. Jag älskar marabou med daim!! Får se hur länge jag orkar hålla mig vaken bara. Är så himla trött. Undra om ja har lite lågt hb kanske? Inte helt ovanligt då man är på tjocken så..  Jaja, det visar sig isf på torsdag när vi ska till barnmorskan. Äntligen dags att få höra lillpyrets hjärtljud igen :D ♥ Underbart och helt fantastiskt! Och så ska magen mätas, vikt och bt kollas och lite blodsocker oxå. Standard kontroller m.a.o.

Nu står my darling nyduschad i bara fillingar framför mig, så ja ska klänga lite på honom innan det är dags för filmen! ;)
Pussa lite på han ;) Mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0