Good Morning!

Vaknade för en stund sen. Eller rättare sagt jag blev väckt av my darling :) "Älskling vakna! Kom vi går ner jag har en överraskning till dig" Hade jag inte haft sån jävla foglossning så hade ja nog flugit upp ur sängen, men det gick rätt bra ändå, fick ju hjälp av min andra halva så :) Misstänkte att överraskningen skulle vara någe ätbart och jag hade såå rätt! Han hade handlat en varsin sallad åt oss, en underbar och mkt efterlängtad ostsallad till mig!! :P Mums! Jaa, bara ost, sallad, grönsaker o.s.v. Inge skinka eller kyckling eller nått annat. Smaskens vare :)

Ska snart göra mig i ordning. Vi ska till barnmorskan 14.30. Men ja känner att ja måste vakna till lite. Dryg natt på jobbet! Himla stökigt och oroligt, inge vidare :S Men men, nu är ja iaf ledig till i morgon em. Sköönt :) Ska till pappsen när vi varit hos bm. Ska slinga håret på plastmamman jag har där. Kulkul! 

Nej, duschen nästa så man vaknar till liv ;)

Ha en bra dag alla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0