Jisses amalia!

Vilken kväll/natt det blev efter min "hemska" upptäckt igår.  Tänk att något så naturligt kan bli så läskigt! Crille fick sig dock ett gott skratt på jobbet när jag ringde vid 00.30 och halvgråtandes berättar att brösten läker mjölk. Var mer eller mindre i chock trot ja! Undra varför, egentligen alltså?! Det är ju helt naturligt när man är gravid. Förr eller senare ska det ju liksom ske. Naturens gång m.a.o. Fick ett "välkommen i klubben" när jag berättade för Märta. Haha tur att jag har henne! Hon ligger ju några före så hon har ju oftast redan upplevt alla fysiska förändringar som kommer vart eftersom tiden går. Även om alla graviditeter är helt och hållet olika från person till person så är det ju iaf i grund och botten samma saker som händer, även om de upplevs olika.  Bla bla bla. Slut gafflat om de!

Jobbat med ärtiga Märta idag :) Hon va såå fin när hon kom! Det är hon iofs alltid. Men hon hade satt i löshår nyligen och ja har inte sett henne med det förr. Blev kanon bra!!  Sugen igen ja oxå men ja vet inte hur ja ska göra. Vi får se. Ena stunden är ja inne på förlängning för att i nästa stund sadla om och fundera på att klippa av allt en bit igen. Beslutsångest! Så alltså får det hela vara som det är tills ja kan bestämma mig. För och nackdelar med båda delarna ju, de är det som gör det hela så svårt tror ja. För ja trivs nog lika bra vilket som. Eller njaa, nu blev de nog en halv lögn. Ja trivs nog bättre med långt. Svammel svammel, igen!

Crille gör sista natten i natt. Skööönt :) Kan vi krypa till kojs tillsammans i morron kväll! :P Mycket mysigare om ni frågar mig ;P Otippat va?

Sängen kallar på mig så nu säger ja hej och go' natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0