Trött!

Ja, jag är så sjukt trött alltså! Skulle lätt kunna somna på 2 röda. Ändå har vi haft sovmorgon idag, me and my darling :) Blev sent igår/i natt. Vi tittade på The Ring 2 på tv, och den va riktigt läskig! Crille fick till och med gåshud, hihi :P
Filmen va väl slut vid 1:30 nån gång, sen låg vi och pratade namn på bebisen en stund innan vi somnade. Och ja lovar att ja har nog fan vaknat varje gång ja försökt vända mig. Hade så sjukt ont så de går inte att förklara! De är de värsta jag varit med om hittills. Crille fick bokstavligen bära mig till badrummet för jag kunde verkligen inte gå! Som tur är har ja inte lika ont idag. D.v.s jag kan åtminstone gå själv och behöver inte bli buren. Slutar väl med att ja får åka rullstol innan de här är klart ;) Nej nej, skämtåsido. De får vi verkligen hoppas att ja slipper!! Haha men de skulle nog se rätt lustigt ut om Crille kom släpandes på mig i en rulla! :D Hahahaha! Nästan 2 m lång, böjd som en ostkrok och puttandes på en mänsklig badboll i rullstol. Hahaha, kan se de framför mig ;D

Varit hos mamma och co en sväng idag. Dom skulle i väg på partaj. Julia och Josefine gjorde sig så fina med kjol respektive klänning :) Mamma hade dock större problem med klädval så jag fick rycka in och agera smakråd. Hon blev riktigt fräsig när hon var klar. Enkel men fräsig ;) My mama, hehe :P Anders fick order av mamma att ta på fin skjortan så så fick de bli. Mammas ord är lag! ;) Nja, inte riktigt kanske, men inte långt i från heller ;) Crille fick äran att vara chaffis i kväll och hämta herrskapet när det är dags för hemfärd. Blir nog finemang de där :)

Blev tvungen att  gå ut och jobba extra i morgon. Åsa är sjuk och vi är väl lite kort med personal skulle jag vilja påstå. Men det spelar inte så stor roll. Crille jobbar ju oxå så de gör inte så mkt. Och en liten slant extra har aldrig skadat heller. Kruxet är ju bara den där förbaskade foglossningen!! Skulle väl egentligen behövt vila, men lika bra att köra på så länge man kan. Slutar väl som sagt med rullstol så småning om ;) 

Nu ska ja passa på att vila när ja väl är ledig. Kika om de finns nått man kan slötitta på på tv. Men de tvivlar ja på. Hur som helst ska ja iaf smaska i mig en ruta Marabou choklad med Daim ;D En "gravidnippra" ja har :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0