Underbart! :)

Underbart, härligt väder idag! Kunde jag så skulle jag skutta ur sängen varje morgon jag vaknar och det är såhär fint väder! :) I Love It! Stekt i solen en stund i hopp om att få lite färg. Men jäklar i mig, ja vill lova att det är fan inte samma sak och steka nu som innan ja blev gravid. Innan kunde ja ligga i solen i timmar, nu pallar ja knappt värmen även om ja sitter i skuggan! Pust! Men det har gått bra idag, fläktat på riktigt skönt som tur va :) De är inte lätt å va tjock alla gånger ;)

Skrivit ihop en liten lista på vad som fattas till Pyret. Kan ju va bra och veta så man hinner handla allt, eller det mesta iaf, innan de är dags. På lördag är det bara 10 veckor kvar till bf, så de börjar liksom dra ihop sig! :D Vi har ingen vagn och ingen bilstol, så de är väl de som ligger högst upp på handlingslistan just nu. Sen är det mest "småsaker". Spjälsäng har vi, likaså skötbord. Ska bli skoj och handla lite grejjer faktiskt. För hittills har vi inte köpt en enda grej! Bara fått en massa, vilket inte alls är tokigt! Men de ska bli kul och välja lite saker på egen hand, bara vi liksom :)

Usch! Ja börjar få halsbränna. Fast de känns ändå inte riktigt som halsbränna heller. Men den känslan är närmast lik den ja känner. Pyton! Men om man ska tro på myter och sånt så innebär det i så fall att våran bebis kommer ha mkt hår när den föds. För det sägs så, att om mamman har halsbränna så har bebisen mkt hår. Vi får se om de stämmer eller inte! :P  

Nu ska ja dona lite innan ja ska laga mat. Har knappt nån matlust i värmen men "äta bör man annars dör man", har ja hört ;) Hehe. Och Christian är nog vrålhungrig när han kommer hem från crossbanan kan ja tro, brukar aldrig slå fel :)
Nej, nu ska ja göra ett ryck innan ja växer fast här!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: sofie

Jag med min halsbränna borde fått en himla hårig liten kille då..men det minns väl både u jag hur sjukt liiite hår melvin hade när han föddes!:-)

2008-08-10 @ 01:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0