Mitt i natta!

Ja, klockan är ju bara 01:18 just prick nu. Idag, eller ska jag säga igår eftersom klockan är efter tolv? Struntsamma, vi va iaf till Sandviken, handlade mat på Willys, och så blev det en burgare på donken ;) Mumsigt! Det var väl ungefär vad som hände, förutom det vanliga.. You know hushållssysslor som att hänga tvätt, laga mat, plocka i/ur diskmaskinen o.s.v

Funderar på en promenix imöra, eller ja idag blir de väl om man ska va sådär himla noga, vilket ja egentligen inte är. Va ju fint väder idag, får hoppas att de är sol sen när man vaknar ur "skönhetssömnen". Hahaha, nu va ja allt bra rolig. Den dagen man kan kalla min sömn (den lilla sammanhängande sömnen jag får alltså) för skönhetssömn då äre fan illa! Vaknar av minsta lilla ljud som Joline gör. Sover som på nålar liksom. Och när jag väl somnar någorlunda så brukar han som sover granne med mej snarka lite extra mkt och lite extra högt. Eller varför inte prata i sömnen oxå, som han gjorde i natt. Jäkla drygo han är ibland, karln min. Men han kan ju inte rå för det eftersom han inte direkt är medveten om det så ja kan väl ha överseende med de ;) Anyway, om han så snarkar eller snackar så älskar ja honom exakt precis så som han är! :) Min underbara älskade ♥

Läggdags nu!
Natti natti.

♥ Joline och Christian, mina älsklingar, jag älskar er så himla mkt! Ni är det absolut bästa som hänt mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0