Röda julgardiner i köket!

Christian har beställt röda julgardiner till köket, så idag har jag handlat röda gardiner. Eller ja dom är röd och beige rutiga. Riktigt mysiga faktistk! :) Handlade gardiner till vardagsrummet oxå, en duk till köksbordet och en till vardagsrummsbordet. Men än så länge har jag bara fått upp gardinerna i köket och lagt köksduken på plats. Vardagsrummet väntar. Åhh! Ena adventsstaken till köksfönstret är trasig. :( Såå irriterande! Får gå å handla nya lampor till den imöra.

Mamma & Anders kom förbi nu på kvällskvisten. Julia och Josefine var på dans, dom har uppvisning imorron kväll så då ska vi dit och kika :)

Joline har precis somnat så nu ska jag passa på att göra klart i vardagsrummet. Snart Grey's Anatomy på tv och snart kommer Crille hem från jobbet :D Mmm, då ska ja pussa på han, min snygging ;) ♥ Hihi

Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0