Shoppat!

Jajjamen, idag har vi varit till Valbo och shoppat :) Likaså i fredags, då åkte jag, Joline och Crille och shoppade lite julklappar och lite nya adventsprylar. Idag var Emma med oxå. Vi hittade en hel del faktiskt, ja och lillstrumpan :) Eller en hel del va kanske å ta i, men de blev nån tröja var och lite annat plock. Crille letade efter en ny jacka men hittade dock ingen :( Så imöra bär det av till Falun. Får se om han hittar nån där ist :) Syrran ska med då oxå tror ja, hon hade lite mer som hon behövde inhandla. Jag oxå för den delen, skulle behöva en ny ammningsbh bl.a. Får se om ja hittar nån, hittade ingen idag. Meeen de är väl som vanligt när man är ute efter nått speciellt. Får se om kanske Danne och RonjaBus oxå följer med och shoppar :) Crille surrade nått om de men förvirrad som jag är numer så vet ja väl inte riktigt. Vi får se helt enkelt :P 

Crille ska ut och jobba sin sista natt i natt. Sen är han ledig till fredag fm :) Myyyys ♥
Vi ska bjuda Edin och Elvira på pizza nån dag i veckan, tänkte passa på när Crille är ledig. Ska bli skoj och äta lite gott och få lite kvalitetstid med dom. Kanske gluttar på en film oxå!? Vi får se va vi hittar på, men kul ska de bli iaf! :)

Nu ska jag & Joline mysa i soffan ♥
Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0