Shopping!

Först och främst får jag gratulera far min på farsdag! ♥
Pappan på Bessemergatan 1 fick Calvin Klein kalsonger av sin dotter. Ja precis, Joline drog i väg häromdan och köpte dom, helt själv! Jag va inte ens med på ett litet hörn ;) Så grattis till Jolines pappa oxå! ♥

Idag har vi varit i Valbo. Shoppat lite kläder, vilket verkligen behövdes!! Fick med mig 2 par jeans, 1 tröja och 3 par trosor hem. Riktigt nöjd, men det finns mer som ja skulle behöva. Alla kläder jag har är antingen för små eller "förstörda" efter gravidmagen. Konstigt att kläderna kan vara för små när jag har gått ner typ allt, men iofs så har man ju inte direkt samma kroppsform riktigt än. Och det har ju trots allt bara gått 1 månad (på pricken imöra), så lite tålamod får jag väl kanske lov att ha. Kroppen behöver väl kanske lite tid på sig att återhämta sig helt. Speciellt skinnet på magen!

Hmm, dags för en omgång i kärringgrillen snart kanske?! Aah det tror ja. Och det ser jag fram emot ;)

Nu ska jag mysa med Joline medans Crille badar badkar :P
 Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0