Söndag.

Jaha, då var det söndag idag då, hela dagen oxå antar ja?!
I fredags var vi hos pappsen & co, käkade lite mat och glodde på tv, lite fredagsmys sådär :) Trevligt!
Igår va vi hos mamma & co, samma sak där. Käkade mat och kikade på tv, blev en rulle oxå. Bangkok Dangerous med Nicolas Cage, va väl sådär. Varken bra eller dålig. Christian och Anders spelade biljard, as usual ;) Dom blir fan som barn när dom håller på :P Men skoj har dom iaf :) Julia och Josefine såg ja knappt ryken av, dom va uppe på sitt rum och pysslade hela kvällen, förutom när det var matdags.

Hahaha ja kom precis att tänka på när vi kollade på Americas Funniest Homevideos igår hos mamma. För er som inte vet så är jag och mamma likadana, vi skrattar så vi gråter. Och det var precis vad som hände igår samt att jag skrattade så ja nästan kräktes!! Det ni, då jävlar är de kul! Haha Anders trodde att de va Joline som kväljde och skulle kräkas, men nää de va morsan ;)

Aja, ikväll ska vi bara va hemma och mysa, jag och mina underbara ♥ Mumsa lite god mat och kanske glo på en rulle?

Nu ska ja passa på att duscha medans lilltösen sover, kanske hinner dra en repa med dammsugarn oxå?! De visar sig. 
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0