3 days left..

Jajjamensan, det börjar dra ihop sig till dagen med stort D. Men det är ju inte säkert att lilla bebben behagar att komma just då. Ja tror nästan, om inte annat så hoppas ja, att den lilla tittar ut tidigare. Trodde nästan att de va dags i natt. Jäklar vilka värkar ja hade!! Regelbundna ett tag för att sen försvinna typ 30 min och sen börja igen. Men idag har ja inte haft nå ont. Inga känningar alls än så länge förutom vanliga sammandragningar. Fast de är nästan så ja känner på mig att snart händer de nått. Eller så kanske ja bara inbillar mig eftersom vi längtar så hiiiimla mkt efter vårat knyte nu!

Hahaha, ni skulle ha sett Crille i går kväll när ja sa att nu kanske de är nånting på gång. Han blev riktigt "skit i brallan", färgen alldeles som rann av ansiktet på han och så klämde han ur sig ett "shit nu blir ja nervös" och sen kom jordens smile från öra till öra :P Hahaha min sötnöt det där! Och ja slår vad om att när de väl är dags "på riktigt" så kommer han bli så nervös så han kommer packa in BB väskan och bilbarnstolen och brassa iväg mot förlossningen, men mig kommer han glömma. Så jag har förberett mig på att jag kommer få ligga och kvida i hallen innan han kommer på att ja oxå måste följa med om de ska bli nån bebis. Hahaha, de ska bli riktigt roligt att se hur han reagerar! :D

Nej nu ska ja ta å göra någe vettigt.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0