6 days

På fredag nästa vecka är det som sagt BF. Åh ja kan verkligen inte beskriva hur mkt vi längtar efter våran lilla plutt nu! Det ska bli så spännande att se det lilla miraklet. Vem kommer h*n va mest lik? Kommer h*n ha mkt hår? o.s.v.
Jag hoppas verkligen att bebisen kommer snart, och jag hoppas verkligen att ja slipper gå över. Men som man har fått höra enmiljonsjuttiotretusen ggr redan så brukar man ju göra det som förstföderska, gå över det beräknade datumet alltså. Men egentligen.. Det kan väl fan inte bero på att man är förstföderska?? Det måste väl bero på när bebisen blev till?? När spermien nådde ägget och hela den baletten, för det är ju först då som det blir ett litet liv. Sen om jag har fått 27 ungar tidigare eller ingen alls så kan det väl inte vara det som är den "avgörande faktorn" om ja går över eller inte??
Jaja, struntsamma. Bebisen kommer när den är redo!

Nu ska ja väcka törnrosa (Christian) för nu är det dags för frukost! ;)
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det finns många förstföderskor som får på "rätt" dag och även tidigare, hoppas du hör till en av dem :)

2008-10-05 @ 14:25:07
Postat av: Frida

de jag har hört är att man oftast är lik sin mamma vid graviditeten :)

2008-10-06 @ 12:06:16
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0