Promenix.

Vi kom nästan nyss hem, jag och Joline. Vi har varit ute på en promenad med Emma och Lukas :) Skönt att röra lite på fläsket, drygt bara att inte foglossningen gått över :( Har fortfarande ont när jag går, fast inte alls lika ont som när ja var gravid. Det är ju mkt bättre nu! Men ja kan fortfarande inte ligga på sida och det är lite drygt!

Ikväll är det Grey's Anatomy på tv :) Det ser ja fram emot! Typ enda serien jag följer, förutom dom desperata hemmafruarna ;)

Nu ska vi laga lite mat, jag och karln min ;)
Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Eva Bergman

Grattis till lilla Joline och att allt gick så bra!!Ha en bra höst å njut av det lilla underverket,hoppas man får chansen å klämma lite på sockerskorpan nån gång/kramar eva

2008-10-30 @ 13:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0