19 days left

Idag är det 19 dagar kvar till vårat beräknade förlossningsdatum. Iiiihh! :D Så spännande! Men det känns som en evighet till dess. Men vem vet, storken kanske kommer på besök tidigare oxå. Och inte skulle det gör mig nått, för nu är det tungt! Ska bli så sjukt häftigt att få se den lilla parveln som har bott i min mage så himla länge. Och det ska bli himla spännande att se om de är en liten tösabit som dom trodde på ultraljudet eller om det är ett litet gossebarn. Inrfte för att könet har nån betydelse, men det skulle ju komma som en chock om det är en liten kille. Men som sagt, könet har ingen betydelse, bara allt går bra och plutten är välmående och frisk o.s.v. BB väskan är packad, barnrummet är klappat och klart, bara lillskrutten som fattas nu! :) <3

Nej, nu ska jag gå och skölja ur hårfärgen och ta en dusch. Sen ska jag väcka my darling!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0