Besök hos barnmorskan.

Precis. Idag har vi varit hos barnmorskan på besök. Maggan, min vanliga bm va dock på semester så vi fick träffa en från Sandviken. Kommer inte ihåg vad hon hette, men hon va jätte gullig och trevlig! :) Mätte magen som följer kurvan på pricken. Bltr var helt okej, dock inte mitt hb som är på tok för lågt, som vanligt. Drygt! Får äta ännu mer järnrik mat och såklart dom där förbaskade järntabletterna som tar kål på min mage! :( Och för alla som är nyfikna över min vikt så kan jag ju bara tala om att jag har gått upp 17,5 kg!!! Fattar ni? 17,5 kg!! Helt otroligt. Fast iofs så har jag ju dragit på mig en del vätska i fossingarna och benen. Ingen höjdare, men det hör ju liksom till, så de är bara att bita ihop. Det är ju förhoppningsvis snart över så då slipper man alla dessa krämpor och äntligen kan man börja trimma kroppen lite. Kan ju behövas efter att ha varit gravid i snart 40 veckor. Och har jag tur så kanske jag går ner en massa under tiden ja ammar, vissa gör ju det. Och eftersom min kära mor har gjort det så kan jag ju alltid hoppas att det ligger i generna ;)

Efter besöket på MVC gick vi till Hansons och åt frukost. Mumsigt! Efter en stund kom Danne oxå, svepte i sig en kopp kaffe innan han skulle i väg och träna. Jag och Crille bestämde oss för att göra en tripp till Falun. Så dit bar det av efter frukosten. Vi va in på Curb, tänkte att vi skulle inhandla en varsin mössa, vilket vi oxå gjorde :) Så nu blir vi riktigt tjusiga om pallet när det blir lite kyligare ute. Crille köpte ett par nya byxor och en tröja oxå. Han blev så stilig så i sin nya outfit. Fast stilig är han ju alltid, min prins ;)

För övrigt så är jag helt slut. Har bara sovit 2 timmar i natt. Så ja funderar starkt på om ja ska ta mig en liten tupplur på soffan. Då kanske jag orkar hålla mig vaken till Christian kommer hem från jobbet i kväll. Han jobbar em...
Jo, så får det närmare bestämt bli, fram med mysfilten och vila ögonen en stund.

Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0