Fredag.

Löning idag. Fick ju inte skitfett med stålar, men inte så konstigt med tanke på att ja är sjukskriven. Hade hellre jobbat och gjort rätt för mig. Fast vad ska man göra när det verkligen inte går längre? "Juvelerna" på jobbet ska ju inte behöva "lida" av att jag är gravid och knappt kan gå. Då är det bättre att jag är hemma så kan nån annan jobba.

Jaja, Crille jobbar förmiddagshelg. Och när hans klocka ringde 05.00 imorse hade jag precis somnat! Hade så jävla ont i bäckenet så hur jag än försökte med alla kuddar och grejjer så gick det fan knappt att ligga ner. Och varmt och jävligt var det oxå, självklart blir man akut kissnödig när man väl lagt sig någorlunda till rätta. Så då var det bara att gå upp på toa och sen börja om med hela proceduren igen innan ja kunde sova. Fick göra om den ett antal ggr ska jag väl säga och det retade verkligen gallfeber på mig. Så ja va väl inte direkt på solskenshumör när Crille pussade mig och sa hej då. ärJag får gottgöra det när han kommer hem sen ;)

Jaha, va ska jag mer skriva om då tro?
Kan väl skriva att min "plastpappa" Anders är stupsäker på att förlossningen kommer sätt igång idag. Kl 16.30 närmare bestämt. Hehe :) Vi får väl se hur det blir med den saken. Skulle iofs inte vara mig emot, är rätt less på att vara gravid nu. Känns som jag varit det halva livet och att det är en evighet kvar tills det är över. Men enligt alla beräkningar så är det 14 dagar kvar till BF datumet (10/10) idag. Men som sagt Anders är stupsäker på att det kommer hända grejer idag. Så alla ni som läser kan ju hålla tummarna och be till högre makter o.s.v.!! :)

Snart kommer nog Emma och Emelie förbi. Dom skulle ut på en promenix  på fm så ja sa att ja tyckte att dom kunde komma förbi här en sväng och säga hej. Och det skulle dom göra, så snart, vilken minut som helst är dom nog här. 

Skriver väl mer sen och berättar om Anders hade rätt eller fel om förlossningen startar eller inte. Och som sagt. Alla som läser kan ju hålla tummarna och be till högre makter, Gud, eller vad man nu vill tro på.  
Så på återseende får jag väl lov att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0