Gnällspiken Johanna, that's me!

Men idag har jag verkligen ont! Förbaskade jäkla foglossning, om den bara kunde gå över så skulle jag vara mer än nöjd. Eller om den åtminstone kunde ge med sig och bli lite bättre. Ofta så brukar det tydligen bli bättre ju närmare förlossningen man kommer. Under dom sista typ 5 veckorna då kan man väl säga. Men icke! För mig blir det fan bara värre, så nu tycker ja inte att de här är nå kul nå mer. Visst är det roligt när folk komenterar och säger att jag är så fint gravid och att jag har så fin mage o.s.v Men nu vill ja inge mer! De är fan inte så jävla roligt åh va gravid som många tror, de är ingen jävla dans på rosor och puttinutt! För vissa är det säkert så, vissa säger ju att dom aldrig mått bättre än då de var gravida. Men ja håller fan inte med om de. Fast självklart tycker ja att de är värt allt när man vet att man ska få ett litet knyte när de väl är över. En liten son eller dotter, ett eget litet mirakel.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0