Trött!!

Jag känner mig verkligen helt slut! Känns som jag inte har sovit på flera dygn. Sover ju iofs inge vidare nu förtiden när man knäcker extra som blåval. Men idag är det ta mig 17 helt sanslöst! Det svider verkligen i ögonen! Jobbigt. Men de är bara åh bita ihop, ännu mindre sömn lär de väl ska bli framöver. ;)

Väntar på tillfället på att Crilleponken ska komma hem. Han är och hämtar mat. Vi ska mumsa kebab och mysa en snabbis innan han ska ut och jobba natt igen. :P Härligt!

Funderar på om ja ska kika på nån bra film ikväll oxå. Kollade på 2 bra rullar igår. Den ena hette Never Back Down, den va helt okej. Typiskt Crille slut ;) Den andra filmen jag kikade på va Crank, haha killen som hade huvudrollen i filmen va verkligen en riktig sköning! Jaja vi får se hur de blir.

Nu ska jag duka fram lite glas och bestick och grejer innan snyggve kommer.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0