BVC

Igår var vi till bvc med Joline. Det var dags att väga och mäta igen :) 8960 gram är nya vikten och nya längden är 74,8 cm. Hon är lång och smal våran tös! Följer kurvan över medel i längd och kurvan under medel i vikt :S Jag som smyger i lite extra fett i hennes mat, utöver det som redan är extra alltså. En skvätt vispgrädde eller smör. Vill gärna att hon lägger på sig lite. Tänk om hon skulle bli sjuk, då finns det inget att ta av på henne! Hon är ju inte sjukligt smal eller underviktig, men som mamma vill man väl gärna att det är åt det andra hållet, att dom små liven har lite extra "hull" just ifall dom skulle bli sjuka eller av annan anledning gå ner i vikt. Jaja, nu såg ju allt bra ut så jag behöver väl inte oroa mig..

Efter bvc så åkte vi till Falun med syrran och Jocke. Hahaha :D Vilket gäng! Ingen idé att jag försöker förklara, man måste liksom vara med eller se det "live". På kvällen åt vi lite god mat tsm allihop, himla trevligt och himla gott! Potatisgratäng, fläskfilé fylld med bacon och vitlöksost, sallad och bea, smaskigt värre!! :)

Idag ska jag jobba en snabbis, näst sista 4 timmars skiftet. Tur att det går fort med 4 timmar för jag har ingen lust egentligen. Jag vill mysa med mina ♥
Ikväll ska Julia och Josefine sova här, ska bli roligt! Crille har, som vanligt när J & J ska sova här, bestämt att dom ska ha myskväll. Han är ju bara för go! Inte konstigt att dom säger att han är som en stor kramig björn :) Hihi! Vi ska väl ut och kika på alla fina bilar sen oxå :P Då blir förhoppningsvis systeryster och Jockeman med!

Nej, nu ska jag fortsätta dricka mit kaffe och gör i ordning lite frukost.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0