Dags att uppdatera lite?!

Nu var det ett tag sen jag skrev. Har inte haft nån vidare lust.. Sen har Joline varit lite lagomt halvjobbig dom senaste dagarna. Pipigt och gnällt mer eller mindre hela tiden hon varit vaken, vägrat sova och mer eller mindre vägrat äta mat. Men nu verkar det som att det börjar vända, "peppar peppar". 

Igår va Maria och Selma här på lite fika och bus :) Åh, som jag har längtat efter Maria alltså!! Det var så härligt att träffas igen, det blir så himla långt mellan gångerna. Men man har ju liksom fullt upp med sitt, eller vad ska man skylla på ? ;) Selma och Joline hade himla skoj tillsammans iaf. Selma pussades på Joline! :) Iiihh, goungar!!! Sen satt dom på golvet och snackade och lekte, "knöck"saker av varandra som dom sen kunde sno tillbaka igen :P Hoppas vi kan tajma in en dejt nästa vecka igen, eller vad säger du Maria? :)

Imorgon är det personalfest (!), det har jag sett fram emot lääääänge :D Jag är nästan helt övertygad om att det kommer bli kanonkul! För med tanke på mina arbetskamrater, ordinarie som vikarier, så kan det nog inte bli annat än lyckat! :P

Sen till den STORA NYHETEN... JOLINE KAN GÅ!!!!! Min stora lilla tjej har lärt sig gå utan stöd! Hon är jätteduktig :D Det blir ju självklart en och en annan vurpa, men hon strosar runt helt på egen hand!! :D

Nu är det en liten tjej som står här brevid och sliter och drar i mina byxor så om jag inte vill gå utan får jag nog lägga ner bloggandet för idag!
 
Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Maria&Selma

Ja dom e härliga våra bustjejer :P

Joline var så duktig att gå :) Så roligt, men de blir stora fort nu...:S



Klart vi ska boka in en playdate nästa vecka, vad sägs om torsdag?



Puss å kram

2009-08-27 @ 19:07:52
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Frida

Helt sjukt vad fort tiden går :) William ställer sig upp mot saker han, dröjer nog inte länge tills han struttar runt själv :P

2009-08-27 @ 20:17:22
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej vännen! Tack för senast, väldigt trevligt :)

Hur är det med er? Saknar dig!

Puss å kram

2009-09-07 @ 19:44:43
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0