Mammaledig.

Ja, det kanske jag har glömt att berätta?! Ja, jag iaf hemma och är mammaledig igen nu. Eller ja, jag har 2 st 4 timmars pass kvar i helgen, men dom räknas knappt! Och gissa om det är skönt å vara hemma igen, det är underbart! Äntligen får jag rå om Joline "på riktigt". Fast det har faktiskt varit roligt att jobba också. Kul att träffa alla jobbarkompisar igen :) Det vankas personalfest snart oxå!! :D Det kommer bli ruskigt kul, det är jag säker på!!

Idag har jag städat. Joline har hjälpt till på sitt eget lilla vis hon oxå. Hon har suttit på golvet bredvid damsugaren och stängt av den med jämna mellanrum. Hon tyckte det var jätteroligt och om inte annat så var det superspännande. Mamman var däremot måttligt road! Busunge :) Ja, jag har iaf fått lite vettigt gjort även om jag inte hann med allt som jag hade tänkt mig. Men det är ju en dag imorgon oxå. Och nu orkar jag definitivt inte röra en fena till. Nu är det soffan och ett stort glas cola zero som gäller! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0