Rubrik.

Jaha då var det måndag och ny vecka igen.. Tiden bara springer iväg! Det är redan augusti ju! Den här sommaren har gått himla fort. Eller så kanske det bara känns så med tanke på det otroligt fina vädret vi har haft. Urk!

Joline har fått sin 3e, 4e, 5e och 6e tand nu. Och fler är på väg! Hon är sådär härligt pipig och gnällig emellanåt så jag tror jag blir gråhårig!! Men det är ju faktsikt synd om henne, det gör säkert jätteont!! Man får varva med alvedon och hoppas på det bästa. Inte alltid det hjälper heller, inte så mkt som man hade kunnat önska iaf. Men Joline är faktiskt glad och riktigt busig oxå. Nya sattyg varje dag! Och det står nog inte på förrän damen knatar runt här själv :)

I lördags var vi på Kimmo & Malins bröllop i Oslättsfors. Åh det va såååå fint!!! Försökte behärska mig men tillslut gick det inte mer. Bet mig i kinden men tårarna kom ändå! Dom var så fina!!! Men självklart hade vi ju inge batteri i kameran, säkert bara för att vi va så noga med att komma ihåg och ta med den. Så jag ska höra mig för lite och försöka fixa lite bilder så ska jag lägga ut nåra sen så ni får se :)

Och på tal om bilder så har jag knäppt lite fina kort på Joline som jag ska ta och föra över till datorn så jag kan visa dom. Några i färg men de flesta är faktsiskt i svartvitt.

Hmm... Va ska ja skriva mer då?
Jo, vi kollade på film med syrran och Jocke igår. Den ena hette 50 dead men walking och den andra 12 rounds, klart sevärda båda 2.

Nej, nu ska jag göra lite nytta. Joline har nyss somnat efter många om och men så det är lika bra att passa på. Crille är ute och springer med Danne så han kommer väl hem och är hungrig rätt som det är.

Jobb väntar för min del idag, 14.30-22.00!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0