Söndag.

Urk, tråkigt väder idag! :(
Julia och Josefine har sovit hos oss inatt. Mamma och Anders har varit ute och roat sig :) Tycker det är mysigt när tjejerna är här, och Joline blir helt till sig av lycka! Hon njuter verkligen i fulla drag när små-mostrarna leker med henne :)

Idag jobbar jag sista 4 timmars passet. Skönt! Det är förresten det sista inplanderade skiftet jag har över huvudtaget! :P Mammaledig på heltid nu! :P Häärligt! ♥

Igår var vi till Valbo en sväng när jag slutat jobbet och innan vi hämtade J & J. Blev en repa på Ikea :) Nya sängbord är införskaffade, efter Christians önskemål. Dom kommer passa kanon till nya sängen vi köpte här för ett tag sen. Det blev lite annat smått och gott oxå, bl.a. en ljuslykta och 2 korgar, en sänghimmel till lilla prinsessan och en taklampa till hennes rum. Så när jag har slutat jobbet idag ska det grejas och donas här hemma :D
 
Ja, det va väl ungefär vad jag hade att dela med mig av för tillfället..
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0