Tisdag.

Det enda som är bra med det här trökvädret är väl att man förhoppningsvis får en massa nödvändigt gjort hemma, typ fixa lite tvätt, städa bla bla bla... Det vanliga alltså.. Men jag måste erkänna att min motivation är lika med noll just nu! Urk! Jag vill inte men jag antar att jag måste?! Det är ju inte direkt så att golvet dammsuger sig självt eller att tvätten tvättar och hänger sig, samt viker in sig i garderoben när den är torr utan att jag behöver lyfta ett finger. Nej just det. Så jag har väl inget annat val än å dra igång med alla dom där otroooooligt roliga sysslorna. Och förresten så är det väl lika bra jag passar på med en gång då Joline sover.

Men FÖRST ska jag dricka upp mitt kaffe lugn och ro, sådeså!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0