Äntligen!

Igår va Christian in till Valbo och shoppade hem en ny dator. Äntligen! :) Vi har klarat oss jäkligt bra i typ 3 månader utan, men det känns skönt att ha en ändå.
Åh äntligen är julhelgen över! Det har varit himla mysigt men jävligt skönt att det är 1 år kvar till nästa jul! Joline har fått tonvis med julklappar. Bl.a. en pulka som hon och hennes pappa är ute och provåker just nu :) Jag och Christian har oxå fått en hel del julklappar, trodde att jag/vi var för gamla för det?! Jaja, vi tackar och bockar iaf för vi fick toppenbra saker.
Ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, man har ju kommit av sig en del när man inte haft dator på länge ;P Vi mår iaf bra alla här på Bessemergatan. Magen växer så det knakar och lillan där inne är det full fart på! :) Bara ca 14 veckor kvar till BF nu. Det går sjukt fort måste jag säga! Säger bara svisch så är nästa lilla sessa här hos oss :) Åh gissa om jag längtar!!
Nej, nu ska jag städa av här hemma medan mina vildar är ute och åker pulka.
Tack alla nära och kära för en mysig jul med god mat och fina klappa!

Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen tillbax! Bra att ni fixat dator igen så jag blir uppdaterad om vad som händer på Bessemergatan ;P

Puss å kram, saknar dig grymt mkt!♥

2009-12-27 @ 20:28:20
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0