Nyårsafton.

Jaha, då var det nyårsafton igen. Tiden går ruskigt fort!
Kvällen spenderar vi hos pappa & co. Systeryster och Jocke Rocker ska oxå dit. Faderskapet med fru bjuder på mat :P Härligt! Min pappa är grym på att laga mat, bara så att ni vet! :)
Hm.. Undrar vad jag ska ha på mig ikväll. Något annat än mysbrallor vore väl trevligt ;) Men det är fan inte mkt annat som är bekvämt just nu. Fast, vem har sagt att man måste ha bekväma kläder när det är nyårsafton?! Jaja, jag får väl klämma i mig i nånting som ser någorlunda ut. "Den som vill va fin får lida pin"
Jaa, annars då?
Jag går in i v.27 idag (26+0). Det innebär att det är ca 97 dagar kvar till beräknat datum. Och även här klämmer jag nu in att tiden går ruskigt fort! Det står inte på förrän man är 2 barnsmamma! :D
Vågen visar +8kg på ett ungefär. Gick upp nästan 20 kg med Joline så än hinner jag lägga på mig ;P
Nej nu ska ja snoka vidare lite..
Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gott Nytt År vännen! Puss å kram

2010-01-01 @ 17:27:32
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0