4 månader idag!

♥ Joline ♥



♥ Mammas älskling! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Alltså jag måste bara säga att du har verkligen den sötaste unge! Man säger ju så till alla , men den här ungen kan man ju kolla på hur länge som helst! hehe.Ärligt så är det den finaste lilla tjej jag sett!! så himla fin, jag har ingen aning om vilka ni är, men lära bara säga det:)/tjejen

2009-02-14 @ 08:39:59
Postat av: Anonym

Hej! alltså jag måste bara säga att du har världens finaste unge:)man säger ju så till alla nyblivna parents hehe, men har ärligt aldrig sett en finare bebis:) jag har ingen aning om vilka ni är, men lära bara säga det! Så otrloigt fin hon är!! /tjejen

2009-02-14 @ 08:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0