Besök.

Idag har Maria och Selma varit här och hälsat på :) Tjejerna låg på Nalle Puh filten på golvet och sprang i kapp ;) Selma hittade en leksak som hon tyckte om, plastnycklarna. Dom va verkligen kanon. Joline la några jätte marränger!! Spydde ner hela mig och hela sig själv. De är fan ingen idé att ta på sig rena kläder när man har småbarn. Man kan lika gärna slafsa runt i sina gammla mjukisar när man iaf bara ska va hemma. Men ja tänkte ju att eftersom vi skulle få besök så kunde ja väl anstränga mig lite, men ja de va ju onödigt. För som sagt så spydde ju lilla damen ner mig. Pust! Ännu några klädesplagg som behöver tvättas. JAG HATAR TVÄTT! Den ta ju aaaaaaldrig slut! Synd att man inte är ekonomiskt oberoende så man bara kan slänga det som är lortigt och köpa nytt ist så man slipper tvätta.

Annars så har de inte blivit många knop här hemma. Fikat med Maria, sen när dom åkte hem så slängde ja i en maskin tvätt som ja väntar på ska bli klar. Sen ska ja hänga tvätt och fixa lite käk. Crille är och tränar. Han kommer väl snart hem. Joline rullgardin sover på soffan.

Näe, om man skulle byta kläder så man slipper lukta spya?

Kommentarer
Postat av: raija

peter säger allt ordet märäng har fått en annan innebörd och ska aldrig äta marängswiss något mer efter jag läst högt ur din blogg. Ha Ha!

2009-02-13 @ 23:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0