Idag.

Va ska man göra idag då tro?
Funderar på om vi ska ge oss ut på nånting jag och skruttfian. Funderar på en promenad men de är inte sådär direkt skitvarmt ute. Återstår att se hur de blir med den saken. Crilleponken sover, han har jobbat natt.

Joline ligger på sin Nalle Puh filt på golvet och snackar med tv:n :D Underbara unge!!! ♥
Jag dricker kaffe. Kärlek! :)

Undrar om vi ska gå hem till min Grandma och Grandpa i höghusen och hälsa på? Farmor va ju inte hemma sist vi va där. Hon va ju ute på shopping i Valbo med Heinola-Perssons :) Ska ringa lilla farmor och höra om dom är hemma och sugna på besök ;) Faktiskt länge sen ja träffade farmor nu. Undra om de inte va när MIN PLASTMAMMA FYLLDE 40!!? ;) Förlåt Carina men ja var bara tvungen att nämna de :)

Näe ska klä på Joline och ringa farmor!
Hejsvejs:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0