Rubrik?

Hur svårt kan de vara att komma på en fyndig rubrik? Känns lika omöjligt varje gång. Men dom jag kommer med får helt enkelt duga för de blir nog inte bättre än så här.

Dammsugit och plockat lite. HATAR verkligen när de är stökigt. Blir liksom sressad av de på nått vis. Jag och Crille va ner på HH och solade en sväng, skönt! Lilla Joline fick vara hos mormor så länge. Min kusin Sara, som bor i Göteborg, va hemma i Hofors för ett tag sen och hon hade lämnat 2 kassar med diverse kläder efter Alva (Saras dotter) som Joline har fått ärva. Kanon! Mkt fint var de :) Var en del sängkläder oxå, bra bra :) Efter solningen åkte vi hem till mamma för att hämta skruttan men vi blev kvar ett tag. Drack lite kaffe och slöade framför tv:n, eller ja. Jag och Emma låg i en varsin soffa framför tv:n, Christian och Anders spelade biljard, mamma och Joline låg och vilade på övervåningen. Julia och Josefine var hos en kompis. Lovisa tror ja de va?

Aja, nu är vi hemma. Iaf jag och Joline. Christian har åkt i väg och ska spela innebandy med brandkåren. Stående söndagssysselsättning för Herr Mäenpää numer :P Själv så har jag slängt i en maskin tvätt som jag väntar på att få ta reda på. Sen ska jag titta på Gossip Girl, hihi :)

Joline sover så jag ska nog passa på att sträcka ut mig på soffan en stund innan hon vaknar och innan tvätten är klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0