Sådär ja.

Nu har jag surat klart över min skittelefon!

Väntar på att Christian ska komma hem från jobbet så vi kan äta lite. Idag serveras det omelettrulle med baconröra. Så gott! Sen ska vi i väg på kalas. Först till min Moster Eva, sen till Crilles kusiner Stoffe och Ludde. Vi va på kalas igår oxå hos min morfar så de blir verkligen en hel massa fika den här helgen! Men inte mig emot, jag är nog den största gottegrisen som finns ;P

Annars då?
Jo, jag har tagit reda på 2 maskiner tvätt. Skittråkigt, men ack så nödvändigt! Skulle behöva dammsuga oxå men det skjuter jag nog upp till morgondagen, vi får se. Är ju så fint väder så ja tänkte försöka komma ut på en promenad om tiden räcker till. Vi ska ju somsagt flänga runt på en massa kalas :)

Joline sover på soffan, snarkar precis som far sin! :) Men hon är bra go ändå, lillfisen ♥ Dock va hon lite tråkig i natt. Vet inte om de va magen som spökade? Va lite smått gnällig och det brukar hon inte vara. Hur som helst så ska jag inte klaga, för hon sover himla bra i vanliga fall. Enkel match att vara småbarnsförälder om man får sova! ;) Tänker på dom som får barn som är vaken mer eller mindre hela nätter av en eller en annan anledning. Och jag säger bara STACKARS ER! Jag lider verkligen med er, även om jag inte varit med om det alltför många ggr. Säger bara de att så länge man får sova så går nästan allt galant sen. Om inte annat så har man så himla mkt mer ork och energi!

Näe, nu kommer nog min darling så nu ska vi äta innan det bär i väg på alla kalas!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0