Söndag.

Plockat och donat, tagit reda på tvätt (som vanligt), tog med mig familjen hem till min farmor och farfar där det blev kaffe med gott till ;P Dock var inte farmor hemma, hon var i Valbo och shoppade ;) Däremot så va min pappis och lillasyster Vilma där. Pippi skulle hjälpa grandma och grandpa med datorn? I don't know, men nått i den stilen iaf :) Sen knatade vi till affären, handlade lite grejs som fattades till kvällsmaten som denna afton blev min sjukt goda tacogratäng, mumsigt värre!! Crille drog i väg för att spela innebandy med Brandkåren, kom hem och sa hej och lämnade klubban, sen drog han vidare till gymmet. Han kommer nog hem snart :) Han är bra jädra hurtig min gubbe! Snacka om karaktär och självdisciplin (stavas de så?). Jag är riktigt imponerad. Samt lite avis. Önskar att jag hade den energin och orken att fara fram som en orkan så som han gör :) Får jobba på de helt enkelt :P

Joline skruttan har dönat av på sofflocket :) Sover som en stock! Men hon vaknar nog när som helst och är hungrig. Såå därför ger ja upp bloggandet för nu och passar på att plocka ur diskmaskinen innan hon slår upp sina stora blå :)

Go' kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0