Söndag.

Men shit va de har snöat idag! Trodde aldrig de skulle sluta. Visst är de ju tjusigt när de är vitt ute ist för gråttt, men nu börjar jag lessna. Jag vill ha vår och sommar nu! Längtar så sjukt mkt efter sol och värme, bar asfallt (hur fan stavas de egentligen?), gräs och gröna träd! Jaja, hur mkt jag än längtar så blir de nog iaf inte sommar än på ett tag.

Dammsugit, dammat, torkat golv och tagit reda på tvätt, druckit kaffe och ätit glass hos pappa & co, busat och myst med dotra. Ja ungefär så har dagen sett ut. Just nu är de Gossip Girl på tv :) Eller ja just nu är de reklam. Och så pratar ja me lillstrumpan i telefon :P

Näe, ska engagera mig lite mer i samtalet med syster nu!
Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0