Suck!

Varför blir man aldrig bra på kort? Jag ansträngde mig t.o.m med ett leende! Men ack så förjävligt de blev, ser ju ut som man knäcker extra som Kalle Kanin! Men men, jag vet iaf dom som ser värre ut, får väl trösta mig med det! ;) Haha! Men jaja, vi är iaf en sjujävlans fin familj tycker ja :) ♥ Och jag älskar mina fina mest i världen, även om mitt leende inte var perfa! Hehe, men som sagt jag ser då faan bättre ut än många andra. Ja och jag har pms. Stör de er eller??? Sluta läs isf! Humörsvägningar som en bergochdalbana, yes, de kan man lugnt säga. Och de stör mig såå otroooooooligt mkt!!!
Sur och grinig, utan egentlig anledning. Le som en annan gammal kärring! Fy fan säger ja bara! Och piller äter man som man tydligen inte ska få "grejjerna" av, men tror ni de funkar på mig??!?!?! Nej men självklart inte. Men slutar man med dom så blir man väl på smällen igen bara man tänker tanken på lite "vuxengymnastik in da bedrom". Inte så bra tajming! Vill nog att damen ska bli liiiite äldre innan de dimper ner nå syskon. För karlskrället man har kan väl aldrig tänka sig att använda preventivmedel som de så fint heter, nej de får ju såklart vara MITT ansvar. Tack för de! Meeeen, jaa. Sur som sagt och Crille den stackarn får väl ta största smällen. Tur att han vet att ja inte menar de egentligen ♥

Men gud va ja tjabblar. Massa strunt om helt ointressanta saker. Urk! Väntar på att Crille ska komma hem, han är å spelar innebandy. Ja är hungrig och klockan är snart 21. Suck! Blir bara mer irriterad ju längre ja sitter här och knappar känner ja, för de blir inte ett vettigt ord alls. Joline sover, tror faktiskt ja tänker joina henne så kanske man blir lite trevligare?! Chanserna känns minimala! Men och? De går ju iaf över så småning om, ba försvinner rätt som de är så är man som vanligt. Tur är väl de, annars måste ja nog gräva en grop på baksidan.. Hänger ni med i allt babbel och skitsnack? Näe tänkte väl de. Så nu ger ja upp. Lägger mig och surar på soffan och väntar på Crilleponken ist.

HEJ DÅ FÖR FAN! 

Kommentarer
Postat av: Lindisch

haha du är så jävla störtskön johanna! Hej då för fan. ;D

2009-02-12 @ 14:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0