Tisdag.

Sovmorgon till 8.30 idag. Härligt, tack för det min lilla skruttunge :) ♥

Har beställt en ny telefon idag, den kommer väl förhoppningsvis i övermorgon. Hoppas!

Tjusig va? :P


Jaha?
Ska väl köra i gång en maskin tvätt snart. Dammsuga lite kanske? Vi får se. Känns som jag går på halvfart idag. Lite ont i huve och rösten är lite halvkass, hur nu det kan komma sig? Hoppas ja inte blir sjuk! Sist jag var sjuk va för ganska precis 1 år sen. "Peppar, peppar!" Får kurera mig lite så kanske de känns bättre :) Hade ju världens energi igår.. Vart tog den vägen?  

Jaja så kan de vara. Ska dricka mitt kaffe nu medans det är varmt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Dax att uppdatera lite... har ju inget att läsa ju =)

2009-02-27 @ 13:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0