Vad blidde det av dagen idag mån tro?

Jo, det blidde en promenad i det fina vädret! Sol och klarblå himmel, underbart! Lite kallt, men med långfillingar och vantar så funkade de finemang ;) Innan hemgång stannade vi till hos Sandra och Dylan och drack en kopp kaffe, sen kom Emelie oxå och hela kånkarongen gjorde en repa ner på bruket. Sen gick vi skilda vägar, var och en hem till sitt ;)

Inte har jag gjort nått åt tvätten från gårdagen än heller. Den ligger kvar orörd! Suck. Blev inge dammsuga heller. Tänkte att jag skulle ta tag i allt de där när ja kom hem, men då blev de först lite mat, både till mig och lilla damen. Sen blev det mys i soffan, hela familjen somnade! Packade som sillar låg vi, jag, Christian och Joline i våran lilla 3-sits soffa. Haha! Och Crille är ju inte direkt av storlek liten om man säger så, så det blir lätt lite trångt när man brer ut sig. Meeen finns det hjärterum så finns de stjärterum ;) Och de är iaf bara mysigt tycker jag. Vem har dött av närhet liksom?! Så jag får helt enkelt ta itu med tvätthelvetesjävelnsomaldrigtarslut nu istället och dammsuga imöra.

Förresten så ska Emelie va barnvakt åt Dylan imon, Sandra börjar jobba efter mammaledigheten och Dylans pappa Awat jobbar han oxå. Så då ska vi väl slå oss ihop, jag, Semlan and the kids och knåpa ihop nått att fördriva tiden med :) Blir säkert en promenix om det är någorlunda väder, vilket jag hoppas innerligt!

Nu ska jag kika lite på tv innan jag ska släpa mig i väg och ta reda på de förbaskade tvättskrället.
Go' kväll och adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0