Hej å hå!

Ja, igår skulle jag ha gjort mitt sista skift för att sen vara mammaledig igen, men det blev ändrade planer! Det har rasat in jobb lite här och där så den här veckan är fullspeckad! Inte mig emot, jag klagar absolut inte! Bara bra :)

Verkar som det har blivit höst.. Regn och rusk hela jävla dagarna ju! Urk! Jag vill ha sol. Men jag skulle även kunna nöja mig med enbart uppehåll. Fast iofs så spelar det väl ingen roll när jag iaf ska jobba. Men man får mkt mer energi när det är fint väder och man kan hitta på mkt mer roliga saker. Både på jobbet och hemma! Jaja, jag hoppas solen kommer så småning om iaf, vill ju hinna steka lite innan hösten kommer på riktigt, om den inte gjort det redan?!

Fan, jag skulle verkligen behöva färga håret men ja vet inte om ja orkar. Det tar ju inte särskillt lång tid, men jag är lat idag. Blev mer eller mindre väckt av jobbet, lite smått kaos där så jag fick kasta på mig kläder, fila nötterna och halvt som halvt springa dit. Men nu är det mesta löst och ordnat där så det är ju bra. Då kan man förhoppningsvis pusta ut imon när man kommer.

Gud va jag pratar jobb hela tiden! Skittråkigt ja vet!

Hmm...
Vi har varit på Hansons idag. Crille, Joline, Danne och jag. Smaskade en köttbullemacka medans grabbarna tröck en varsin kycklingsallad. Trevligt! :) Syrran har varit förbi en sväng här för en stund sen. Johanna oxå :) Länge sen vi träffades, men allt är alltid som vanligt. Spelar ingen roll hur lång tid det går mellan våra "dejter", vi börjar där vi slutade i princip som om inget hänt och att det var förra veckan vi sågs. :P

Seg som fasen är ja. Trött! Därför har jag nu beslutat mig för att krypa ner med resten av familjen Heinola-Mäenpää i soffan och myyyysa! :P

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jaså blev en vecka till med jobb, jag som trodde du skulle va mammaledig med mig nu :) Saknar dig gumman! Måste leka nästa vecka när du e ledig igen :) Hoppas allt är bra med familjen :) Puss puss!

2009-07-21 @ 18:40:39
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Me, myself and I ;P

Ja det trillade ju som sagt in lite fler skift här och där. Och 2 till rasade in nästa vecka oxå! Ja vi måste träffas snart! Jag saknar dig massor!! Allt är bra med oss. Hoppas det är bra med er oxå?! Puss och kram!!!

2009-07-24 @ 12:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0