Lördag.

Fint väder idag oxå! Underbart! Njut ni som är lediga och har semester, jag ska jobba 12-20 så det blir inte många soltimmar för min del. Men nu är det inte långt kvar, gör sista skiftet på måndag sen ska ja va mammaledig igen :) Hoppas vädret håller i sig!!! Jag vill, jag vill, jag vill så det värker! ;) Sola, bada, äta glass och bara njuta.

Det har blivit förjävla dåligt med uppdatering här måste jag säga. Men det har ja ju skrivit i dom senaste inläggen redan så jag behöver väl inte upprepa det igen ;)

Jobbar em med min ärtiga Märta hela helgen. Mkt bra! :) Hon och "Kanada" ska ju flytta till England i september, så all tid med henne är guld värd!! ♥ Åsså sitter man och tänker att jag måste passa på och umgås med Märta så mkt som möjligt nu innan hon flyttar, kommer ju sakna henne som aldrig förr när hon väl har kommit iväg. Men inte fam gör man nått åt det! Vi "umgås" på jobbet. Illa! Mkt illa! Det blir ju inte alls samma sak som när man träffas privat. Huh! Nej, jag får fan ta mig i kragen! Märtis hade en önskan om lite partaj innan hon flyttar och det ska vi ju självklart kunna styra upp! :P

Åhh, Märta, min Märta! Jag är så lycklig för din skull! Du förtjänar allt gott och all lycka i världen! Det är liksom din tur nu :P

Näe nu blir ja nästan lite gråtmild när jag sitter här och tänker på dig. Du är och kommer alltid vara min bästaste bästa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0