God morgon!

Sitter med en kopp kaffe och njuter av lugnet för tillfället. Joline vaknade strax före halv 7 men somnade om efter en flaska välling, Christian sover som en stock han oxå. Mamma Johanna kunde dock inte somna om så varför inte njuta av lite "ensam tid"?! Ensam är jag ju inte egentligen, men lite iaf eftersom mina älsklingar sover. Det är faktiskt skönt att få sitta och dricka kaffe i lugn och ro, snoka runt lite här och var på datorn och slö titta lite på tv :)

Jaa, det ser ut som att det kanske kan bli lite fint väder idag. Inte en dag för sent om ni frågar mig! Känns som det var evigheter sen man såg solen, fast det är det ju inte egentligen. Men jag är så förbaskat trött på regn. Regn, regn och åter regn. Urk, så tråkigt!

Åh, vet ni vad jag inte har berättat? :D Såklart inte, men nu ska ni få höra.. Vi har blivit bjudna på bröllop! :D Kimmo och Malin ska gifta sig! Iiih :) Ska bli så himla roligt! Frågan är ju bara vad man ska ha på sig? Man vill ju inte nå gärna komma i jeans och t-shirt precis. Nån som har nått förslag på vad man kan ha? Gärna förslag till oss alla 3. Det är ju valfri klädsel, men hallå?! Jeans är väl inte direkt nått man har på ett bröllop? Eller ja, det kan det väl kanske vara. Men det är då inget jag vill ha iaf. Så alla förslag är välkomna :)

Nej nu ska jag försätta njuta av mitt kaffe innan ligisterna vaknar ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Finns massa skitsnygga klänningar på tradera. Alltså icke begagnade :D

2009-06-08 @ 13:13:20
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hej!



Jag undrar om inte vi delade rum på BB? Satt och tänkte och blev lite nostalgisk på 8 månaders dagen och då tänkte jag på er och googlade era och lillprinsessans namn och vips så kom jag hit! Alla har ju såklart en blogg tänkte jag och visst var det så! :) Hoppas ni mår bra, jag kikar väl in här någon fler gång gissar jag. Ha det bra! Kram Viktoria och den inte längre så pyttelilla sångfågeln Wilmer.

2009-06-11 @ 15:09:43
URL: http://bickyn.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Det är jättebra med oss, allt har gått som på räls. Vi har verkligen haft tur med lillskiten. Adda mig på msn om du har lust så kan vi prata lite mer :) Kram [email protected]

2009-06-11 @ 15:44:29
URL: http://bickyn.blogspot.com
Postat av: Angie

Ja, det skulle vara nice! :) Hur mycket tar du då? Det är ju mer än en toppning, håret har växt ut en del så behöver klippa upp det igen och kapa av en liten bit i nacken :)

2009-06-11 @ 18:08:48
URL: http://angelicahedqvist.blogg.se/
Postat av: Angie

aaw, snällt :) ja, annars hade det ju kostat mig runt 380 kr att klippa mig så. vi kör på den ;) vi får väl bestämma tid och dag sen dårå. :D

2009-06-11 @ 23:27:55
URL: http://angelicahedqvist.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej vännen! Tack för senast :) Hur gick det med laxen, åt lill tjejen av den? Jag provade ge Selma kokt lax igår och det var inte poppis.

Ha en bra helg å pussa lillan från mig :)

Puss å kram

2009-06-12 @ 16:00:06
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0