Äntligen!

Idag har vi äntligen fått upp dom efterlängtade hissgardinerna i vardagsrummet. Och det blev såå bra! :) Riktigt nöjd!! :D
Johanna ♥ Hissgardiner ;)

Joline är kinkig och har feber fortfarande. Funkar bra med Alvedon, men det märks på en gång när den slutar verka. Som tur är så har hon inte haft nån högre temp än 38,5, än. Och jag hoppas att den inte tänker stiga mer än så, för de här är inge roligt alls! :( Tycker så synd om min lilla pussgurka och de är så frustrerande när man inte kan göra nått för att hjälpa henne, förutom att  trösta och ge alvedon. Mammas lilla tjej ♥

Har inte blivit så mkt gjort idag eftersom Joline är dålig. Som jag skrev tidigare så har vi ju fått upp gardinerna i vardagsrummet, och även dammtorkat där. Och det är faktsitk Christian som gjort de den här gången! Kan nog kanske vara andra gången han dammar sen vi flyttade hit (november -07). Så de blev ett stort kors i taket. ;) Jävligt nöjd med gardinerna! :D Som jag har letat efter några passande till lagomt pris. Och så fanns dom på Ikea, hälften så dyra som dom jag tittat på tidigare. Kan inte bli bättre! :) Iih, tänk va lite gardiner kan göra med humöret ;P

Nu ska jag fortsätta titta på Bygglov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0