Feber.

Min lilljänta har feber :(  De hade hon redan i går kväll. Gav henne alvedon och de funkade kanon. Inge mer feber, den försvann. Men nu är den tillbaka :( Har gett henne alvedon nyss så vi får se om de hjälper. Just nu ligger hon och sover hos Christian. Mammas lillrumpa!! ♥ Tycker så synd om henne!

Ja, så idag blir vi bara hemma. Ska ta reda på lite tvätt så småningom, tänkte dra en repa med dammsugaren oxå. Vi får se vad damen tillåter. Crille ska i väg och åka hoj med Jimmy. Hoppas han kommer hem hel, skulle bli lagomt matt annars! ;P

Nu ska jag dricka lite mer kaffe och lägga över lite bilder från kameran till datorn.
Hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska göra en på handleden... ska skriva Milo med gammalskrivstil hade jag tänkt mej... lägger ut bild när den är gjord!

2009-03-03 @ 11:35:02
Postat av: Maria & Selma

Stackars lilla tjejen! Hoppas hon kryar på sig snart :) Ge henne en stor kram från oss :)

2009-03-03 @ 13:48:47
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0