Good morning Bessemergatan! (och alla andra såklart! :))

Ingen sovmorgon idag inte. Kl. 07:16 tyckte Joline att det fick vara nog och ville att det skulle vara morgon och dags att kliva upp. Så det vara bara att gilla läget och kliva upp! Skönt ändå att komma upp i tid, även om jag gärna hade fått ligga kvar och dra mig en liiiten stund till. Men det får pappa Christian stå för ist. Han ligger och sover fortfarande. Tyckte inte det var nödvändigt att riva upp honom. Dels för att han ska ut och jobba natt och sen för att han har varit så snäll i helgen och låtit mig sova ut lite. Igår sov jag till HALV TIO!!!! Shit, jag fick panik när jag vaknade. Kändes som jag hade sovit bort hela dagen! Men det va himla skönt :) Tack älskling för det! ♥ Guld värt!

Blev inge bad i lördags. Kände mig som ett slakt och så skulle Maria och Selma hoppa över det. Men det blir ju fler ggr :D Hoppas vi kan ses i veckan iaf! Va länge sen nu. Så inget bad men myspys med lilla familjen i soffan :) God mat, lite annat gott och melodifestivalen på TV. (HEJA AF UGGLAS!!)

Christian hade köpt en lite present till Joline när han va i Sthlm. Hon fick en napp och han fick en ny cross ;) Men hon fick inte vilken napp som helst utan en HONDA napp så klart ;)

Gårdagen = 100% myspys ♥

Näe, nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan det blir kallt. Lillfisen sover på soffan och storfisen han ligger uppe och sover så jag är helt "ensam". Får passa på att njuta lite ;)
Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0