Helg.

Jaha, då var det fredag och helg igen. Som jag skrev i ett tidigare inlägg, mina veckor består av måndag och fredag. Dagarna där emelllan vet jag inte vart dom tar vägen. Säger ju bara svisch och så är det ny vecka igen.

Joline ligger på golvet och pratar med sina plastnycklar. Dom är verkligen toppen! :) Själv hinkar jag kaffe, som vanligt ;) Meeen de funkar ju liksom inte utan. Då sitter man som en zombie resten av dagen.

Christian jobbar fm men är ledig i helgen :P

Nu är det en liten tjej här hemma som inte alls tycker de är nå skoj att ligga på golvet mer. Mamma kommer och underhåller så blir allt bra igen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi funderar på att dra till badhuset och bada en sväng imorn i rehabpoolen. Om ni har lust att följa med kan du höra av dig till mig. 073-7321932

2009-03-13 @ 09:02:31
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0