Högskoleprov.

Yes. Idag ska jag och systeryster göra högskoleprov, spännande! Anledningen till att jag gör provet är för att mamma ringde och frågade om inte jag kunde skriva provet med Emma så hon slapp göra det själv. Mamma skulle betala och hela faderullan så ja varför inte? :) Hade inte en tanke på det innan, jag har ju redan "planerat" min utbildning. Men för er som undrar så har jag lagt den på hyllan i några år, Joline ska få ett syskon innan jag sätter i gång med skolan. För det är ändå några år det handlar om och så länge tänker vi inte vänta med bebis nr 2.

Ja och för att ingen ska missförstå något i ovanstående text så vill jag bara säga: Jag är inte gravid igen, inte än iaf ;) Haha nej skämt å sido, men som sagt, jag är inte gravid igen så nu behöver ingen missförstå det ja skriver och börja snacka på bruket o.s.v. Men inom en snar framtid så hoppas vi iaf på att det kommer en till juvel till vår lilla familj :)

Vätar på kaffe.
Joline ligger på soffan och snackar, hon har nyss sugit i sig en flaska Nan, så nu är hon nöjd :)
Christian sover än.
Kaffet är klart nu! :D

Önska mig lycka till idag! ;)
Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till ;P

2009-03-28 @ 10:06:05
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/
Postat av: Maria

Lycka till gumman! Puss å kram :)

2009-03-28 @ 11:07:16
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0