Jaha.

Då var det fredag igen. Solen skiner och det är klarblå himmel ute. Härligt! :)

Imorse vaknade lilla fröken Mäenpää kl 5! KLOCKAN 5!!? Trodde jag skulle dö. Fick henne dock att ligga kvar till strax före 6, då gick vi upp och gjorde i ordning lite frukost. Sen gjorde jag ett tappert försök igen med att få henne att somna om en liten stund. Men det gick inge vidare. Bara att gilla läget :) Och jag ska definitivt (stavning?) inte klaga egentligen! Hon sover ju hela nätterna iaf, och det är jag mer än tacksam för! Och hon brukar ju inte vakna såhär tidigt heller, så jag har verkligen inget att klaga på. Men när man är så trött så man tror ögonen ska ramla ur skallen så får man klaga, iaf liiite ;)

Ja.
Idag ska vi åka till Valbo och Ikea en sväng, ska nog inhandla nya gardiner till köket!? Men det kan nog hända att det krävs lite övertalning och bearbetning av herr Mäenpää först ;) Det visar sig ;)  Willys i Sandviken ska få sig en omgång oxå. Mer eller mindre tomt i kyl och frys här hemma. Skönt att fylla på men såå tråkigt att handla mat! Jaja, bara att gilla läget där oxå ;P

Nu ligger lilla loppan och sover på soffan så jag ska passa på att dricka en till kopp kaffe innan det är dags att göra sig redo. Ska bearbeta karln oxå så får vi se hur de blir med mina önskningar om nya köksgardiner ;P

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ett tips... prata om ny gardiner... sen tittar ni ut ett par fina och när du väl lyckas få han att inse att ni ska ha dom, så ge han massor med beröm om hur snyggt köket blir, och att det var en jätte bra idee från han =) brukar fungera...hihi... man måste ha sina knep...

2009-03-27 @ 09:07:42
Postat av: Maria

Ja bloggen blev snygg :) Får ta å visa dig hur man gör sen :) Vårruset är den 18 maj kl 19.00 i Gävle. Fick bara nått infall igår...idag har jag inte alls lika mycket energi :P Men det skulle va kul å jag behöver något mål om jag ska komma i form. Men chokladdieten e mkt roligare :P haha! Trevlig helg vännen! Puss å kram

2009-03-27 @ 20:07:03
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Maria

haha, ja du skickade fruktkakan till mig, så rolig så jag lärade bara skriva den. Haha!

2009-03-27 @ 21:06:45
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0