Helgen.

Hej å hå!
Länge sen jag skrev nu. Har liksom inte haft tid riktigt. Men nu tänkte jag iaf berätta lite om helgen.

Fredag.
Christian och jag drog i väg till Valbo och Sandviken. Joline fick vara hos mormor under tiden. Vi va bl.a in på Ikea och handlade lite prylar till lilltjejen. Blev en matstol (bättre sent än aldrig!), lite äta grejer = haklappar, bestick o.s.v. Nya gardiner till vardagsrummet, ÄNTLIGEN har jag hittat hissgardiner som passar perfekt :) Va in på H&M en sväng oxå och handlade 2 Hello Kitty pyjamasar och en jättesöt klänning (rea = 49:50:-) till Joline. Hon fick strumpor och en nya mössa från Lindex oxå. Skulle kunnahandla ihjäl mig på kläder till min lillrumpa. Finns så mkt fint! :P Men man kan ju inte få allt här i världen, sorgligt nog. Hehe! Stannade som sagt i Sandviken på vägen hem oxå. Storhandling på Willys. Det är verkligen lika tråkigt varje gång! Hatar att handla mat. Men nu är det gjort iaf. Fyllt på lite i frysen, kylen och skafferiet. Välbehövligt!

Efter vår lilla utlykt åkte vi till mamma. Drack kaffe och fikade mazariner. Sen drog jag i väg på Spaparty. Anna, Crilles moster, bjöd med mig. Och det var verkligen härligt, dock jobbigt att vara i från Joline så mkt och länge på en och samma dag. Jag vet ju att hon har det utmräkt med mormor (min mamma alltså) och Crille. Men ändå så är man ju hönsig, jag som aldrig skulle bli en "hönsmorsa". Jag är nog ett riktigt praktexempel på å vara hönsig! Haha! Jaja hursomhelst. Crille va hemma med Joline när jag var på spapartyt. Och jisses va de va skönt alltså. Ansiksbehandling, massage, fotbad och mat. Mkt trevligt! Blev ett glas rödtjut oxå ;) Sen när jag skulle hem så blev det ändrade planer. Hamnade på fest med ett gäng härliga fruntimmer, bl.a nån från jobbet :) Slutade på Depå. Och jag måste säga att jag nästan blir deprimerad när jag varit där. Samma sak nu som för 4 år sen när man precis fyllt 18 och tyckte det va skit kul. Samma folk och samma fyllesnack nu som då. Visst tycker jag att det är roligt att gå ut och dansa, men när det är nått patetiskt band med 40-50+ "gubbar" som fortfarande drömmer om att bli stora rockstjärnor, klär sig lika som sina söner på 20 bast, och spelar SKITMUSIK(!) då är de verkligen ingen höjdare! Jag tror ja va där i 3 kvart sen gick jag hem! Urk säger jag bara! Mkt bättre med hemmakvällar bestående av chips, choklad, Pepsi Max och mys med mina 2 underbara!

Lördag.
Gjorde inget speciellt. Va hemma hela dagen. Moster Anna kom och hälsade på. Jonna och Ludde va oxå med :) Crille va ut på långpromenad/joggingrunda med mamma och Anders. Myspys på kvällen med film och gotta :) ♥

Idag, söndag.
Ja, hittills har vi hunnit med några koppar kaffe, läst tidningen, kört i gång en maskin tvätt och så har vi busat lite. Satt mig här vid datorn när Joline tog en liten powernap. Nu har hon vaknat så vi ska byta blöja och hänga lite tvätt, och så ska vi busa lite mer så klart! :) Christian har åkt till Björklinge(?) med en kompis som ev. skulle köpa hoj. Han kommer väl hem om nån timme. Ja, så ser det ut än så länge. Blir väl kanske en uppdatering senare. Det märks helt enkelt ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0