Fredag kväll.

Hej å hå, snorar och jävlas! Usch! Men jag är inte bitter för det. Har haft en himla trevlig dag ändå :) Fint väder, besök hos min söta lilla Mormor och såklart min bästaste Morfar. Grillning och myspys. Härligt! Joline sover. MIn lilla pluttis ♥ Crille och Daniel tittar på Talang 2009 på tv. Själv ska jag snart sprätta en chips påse och hälla upp ett stort glas iskall Pepsi Max :P Mums!

Förresten, kan ju berätta att Jolines andra tand har kikat fram nu. Nu går det undan! :) Lite små jobbigt med en kinkig liten småtting, men det kunde ju ha varit värre! Hon har fortfarande inte fått feber och hon sover rätt bra trots allt. Så jag är faktiskt nöjd.

Nej nu ropar chipspåsen ;)
Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Maria

jaså det e en till land på G, nu går det undan :) Funderar om det är en på G här oxå. Selma är lite kinkigare än vanligt så va väl Joline oxå före första. Men det syns inget i munnen.

Krya på dig gumman! Kanske kan synas i veckan? Puss å kram

2009-05-16 @ 09:28:39
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det var hon! Syntes inget på henne först heller, sen sa det bara plopp och så var den framme. Ja vi kan väl höras av iaf så får vi se om ja blitt piggare. Tråkigt om ja skulle smitta er! Saknar dig! Puss o Kram

2009-05-16 @ 09:42:08
URL: http://johannaheinola.blogg.se/
Postat av: Frida

William har också fått två tänder :) inte fullt utväxta såklart men de syns två små gaddar :P

2009-05-16 @ 16:05:46
URL: http://jacksonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0