Fredag.

Åh vilket fint väder! :D Hoppas det håller i sig, mkt trevligare med sol än med regn och rusk!

Igår städade vi hela dan. En riktig storstädning blev det! Skittråkigt men så himla skönt att ha det gjort. Crille putsade fönster!!!! Jaa, ni läste rätt! ;) Och helt på eget initiativ (stavas hur?). De ni! :P Min karl han kan han. Så nu har vi rena och fina fönster oxå. Sorterat en massa skräp och skit som man samlar på sig. Fy fan alltså! Va kommer allt ifrån?! Jaja, nu är det väck iaf. Grejade och donade från morgon till kväll. Och jag lovar att jag var halvdöd när vi var klar. Hälsan är inte helt hundra. Snorig, huvevärk, ont i bihålorna och allmänt hängig. Säkerligen lite feber oxå. Men va fan! Det är bara att gilla läget. Inget jag dör av. Känner mig piggare idag, tack för det! Jag HATAR att vara sjuk!

Nu är det en liten tjej som strejkar, mamma kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0